Lördag

Nu har jag o Vincent precis kommit hem ifrån en lite promenad. Vincent somnade nästa direkt, men vaknade efter bara en halv timme. Vilket härligt väder det är ute!
Snart ska vi åka ut till Svärtinge o hänga lite. Sen på eftermiddagen ska vi på kalas hos Vincents kusin som fyller år. I kväll ska jag till Micaela o äta god mat. Det blir nog en cider eller två oxå, men inte mer för Robban börjar kl 6 i morgon så jag får ingen sovmorgon.
Fullt upp i dag alltså, det gillar jag!
Jag hämtade hem min cykel i går, det var jätte länge sen jag cyklade. Tänkte ta den i kväll när jag ska till Micaela.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: RiOja

Lilla Vincent är ju precis lika söt som Robert ;)

2009-05-16 @ 21:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0