Freeedag

Vilket sommar väder det har varit i dag då, så skönt!
Jag o Vincent hämtade lill syrran/moster Emilia på skolan i dag o åkte in till stan. Hon var hungrig så det blev Happy meal o glass till efterrätt. En liten sväng på stan efter det o jag kom på att Vincent behöver lite nya sommar kläder, jag  har handlat så mycket till mej själv men nu så beöhver faktiskt han oxå nåt nytt. Vi gick till Wasaparken, jag o Vincent satt på en filt i skuggan o Emilia åkte rutchkana (stavas det så?) typ hundra gånger. Vincent har även tagit rekord i vakna timmar i dag. Han vaknade kl 5 i morse men vi gick upp kl 6, sen somnade han igen kl 8 o sov till kl 10. Han var jätte trött när vi skulle hämta Emilia o jag var helt säker att han skulle somna i vagnen när vi gick till stan, men nej han somnade inte. Så han var alltså vaken från kl 10 till kl 19 då han somnade som en stock efter vällingen. Helt otroligt, men han tycker att moster Emilia är så rolig så han ville väl inte missa en minut när hon var med :)
I dag var vi oxå på Babyland o hämtade nya SVARTA vagen, fin!
Nu har Micaela precis gått hem, vi har ätit tacos o det var så gott!!



Gott med gräs :)



Kommentarer
Postat av: gudmor Johanna

Va mysigt det ser ut i wasaparken...

Tänkte höra om vi ska ta oss ensvängdit imoprgon...



Puss!

2009-05-31 @ 17:21:37
URL: http://jojeslife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0