Är det så här o va mamma?

Blir man så här glömsk o förvirrad?
Ida o Hugo kom o hämtade upp oss på förmiddagen. När jag hade packat in oss i bilen upptäckte jag att jag inte hade nappen med mej, så jag fick springa upp o hämta den o såg att jag även hade glömt vattenflaskan. När vi är på väg till Ikea kom jag på att jag glömde rullgardinerna hemma som jag skulle lämna tillbaka, det var en av anledningarna till varför jag ville åka till Ikea.
Inne på Ikea såg jag att Vincent hade tappat sin napp. Ida gick tillbaka o letade men hittade den inte o jag fick lite små panik, han behöver sin napp! Vi hittade den tillslut under en hylla där vi stod. Om jag inte redan hade lärt mej det så har jag det nu, ha alltid en extra napp i skötväskan!.
Som om inte det var nog så är den enda grejen jag skulle köpa på Ikea slut. Men det gör ju inget eftersom vi ändå måste åka tillbaka dit snart för o lämna tillbaka rullgardinerna..

Men det var en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: sarah

haha..det låter som mig!! virrhöna =)) kram!

2009-05-07 @ 07:33:11
URL: http://lillagrodans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Haha, låter precis som mig.. Jens blir galen på mig men jag skyller än sålänge på amningen, men det verkar ju fortsätta efter de med. Hahaha. Snart helg, lovley. Krams

2009-05-07 @ 08:23:50
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: ÅLDERMOR

HRJ CARRO!HOPPAS DIN FÖRVIRRING GÅR ÖVER, DU LÄR DEJ NÅGOT NYTT HELA TIDEN T.X.L TVÅ NAPPAR. VÄNTA TILLS DU BLIR ÄLDRE DÅ MINS MAN MYCKET,ELLER INGENTING,

2009-05-07 @ 21:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0