Måndag igen

I morse när Vincent vaknade var klockan 4 nånting, det blir bara tidigare o tidigare. Men då var han trött, så han fick välling o sen somnade han om en liten stund. Men så tidigt orkar jag inte gå upp varje dag!

Vi var på öf på sandbyhov på eftermiddagen, skönt o komma i väg lite. Men Vincent var inte på humör, han var så trött o gnällig eftersom han inte sovit ordentligt på förmiddagen. På väg hem i bilen somnade han direkt o jag tog en promenad med vagnen när vi kom hem så han fick sova lite.

Vincent har skrattat så mycket i dag, riktigt skratt. Det är inte så ofta, han ger mest i från sig glädje skrik. Jag byggde torn av klossar som han rev ner o då skrattade han som bara den. Sen så kastade vi en mjukis boll på honom o det var oxå jätte kul, speciellt om han fick den i huvudet. Världens härligaste skratt!!



Jag o Vincent fick ett erbjudande om en resa i dag, jag är ju dum om jag inte åker.
Ni får veta mer i morgon, spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0