Tisdag

Här händer det inte mycket, mer än att jag bara går o snorar. Robban har oxå kännt sej dålig, men Vincent verkar ha klarat sej.
Vi va ute o gick en liten promenad när solen var framme, sen blev det ju grått igen. Men jag är glad att snön inte låg kvar så länge, nu får det faktiskt bli lite mer pluss grader o vår snart!!

Syrran var här en stund förut. Det händer ju inte allt för ofta nu för tiden att hon kommer o hälsar på så det är inte så konstigt att Vincent blir lite ledsen, ja det var en pik =)
Just nu är jag lite irriterad att jag inte kan lägga in bilder i kameran, programmet är inte installerat o Robban är på jobbet.

I går kom min farmor o farfar hem i från Thailand efter 4 månader. I morgon ska vi ut o hälsa på. Gissa om dom är nyfikna på o träffa barnbarnsbarnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0