Mammas hemlagade mat, blää!

Ja jag var duktig o lagade mat till Vincent, det blev pasta med tomat o skinksås.
Men det ville han inte ha, blää!
Så jag fick slänga allt jag hade gjort. Jag hade väl en liten aning att han inte skulle gilla det. Tror inte att han gillar mat med tomatsås eftersom han varken ville han spagetti med köttfärssås eller lasagne.
Så i dag har jag köpt massor barnmatsburkar, potatis, fisk, kött o mer potatis är det som passar grabben bäst.

Jag har tvättat i dag oxå o lyckats färga våra påslakan, dom är nu rosa!!
Jag tvättade dom med en röd pläd som jag trodde att jag hade tvättat förut, det hade jag nog inte eftersom den färgade så mycket.
Men rosa är ju fint!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Tjoho. Vi bor i ett hus i Lindö, vi köpte min sambos farmor och farfars hur i maj förra året och har renoverat i stort sett hela huset sen dess. Vi stormtrivs. Det är fler som har frågat om bilder på vårt hus, så ska nog ta och lägga ut lite bilder sen framöver - när jag får tid över :) Kram

2009-03-06 @ 13:11:46
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0