I går

Jag var så trött i går efter träningen, både i kroppen o i huvudet. Jag gick o la med kl 22 o det är tidigt för mej.
Vincent fortsätter o vakna tidigt, kl var 5 nåt i morse. Men Robban gick upp så jag fick sova en stund till, skönt o ha honom hemma.

I går var det nästan vår väder, så skönt! Vi träffade Linda o Oliver o gick runt strömmen, sen gick vi till Hugo o åt . Trevligt som vanligt. Kul nu när pojkarna är lite större o dom kan prata med varann, på sitt språk =)



Trött pojke påväg hem


I dag är det inte lika roligt väder, så det blir nog en inne dag.


Kommentarer
Postat av: marre

okej.. jo jag märker att det går undan, och att dom växer så det knakar...

vi bodde i oxelbergen förut. bor i haga nu, men ska flytta till smedby 1a maj =)

du jobbar på euro skor va?

hade kram!

2009-03-17 @ 18:06:56
URL: http://mariiiaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fina dom är våra grabbar! Härligt att dom verkar trivas ihop med! kram på dej!

2009-03-17 @ 20:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0