Efter regn kommer solsken

Ja det blev en solig eftermiddag så vi gick ut en sväng.
Först till jobbet för lite span, måste ju hålla lite kolla på vad dom håller på med när jag inte jobbar! Marianne fixade frillan lite på Vincent, skönt o ha en privat frisör.
Sen var Vincent så trött så vi tog en promenad så han fick sova lite, i vagnen somnar han alltid snabbt. Jag kom på att jag inte hade ätit sen frukost så jag gick förbi max på vägen hem o köpte en hamburgare, lyx lunch.
Nu sitter jag här o är hungrig igen, så nu måste jag nog laga nått.

Så här såg Vincent ut i morse när jag borstade tänderna!


Kommentarer
Postat av: marre

aa vi flyttar till ett litet radhus. ska bli skönt med en liten tomt :)

paket från posten är alltid lika roligt.. även fast man vet vad det är för något.. haha..

vad ska ni göra idag då? ..solen skiner ju!

2009-03-18 @ 07:54:26
URL: http://mariiiaz.blogg.se/
Postat av: marre

..just det.. jag jobbade på intersport i domino, inte team sportia.. men det var ju nära :) hehe..

2009-03-18 @ 07:55:19
URL: http://mariiiaz.blogg.se/
Postat av: marre

skönt med tomt ja, så man kan sitta ute i solen och grilla på kvällarna :) härligt...

kan tänka mig att det var fint runt strömmen idag.. tänkte vi skulle ta den rundan imorron :)

vi har varit på promenad en sväng och på bvc idag..

nästan så man måste gå ut en sväng till nu känner jag:) ha en fortsatt bra dag! kram

2009-03-18 @ 16:33:27
URL: http://mariiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0