Regnig tisdag

Det såg bra ut på förmiddagen men så kom regnet, men jag läste att det ska bli bättre nästa vecka om man nu ska tro på det. Men det kan va skönt med en regning dag i bland tycker jag.
I morse väckte vi pappan i huset o gick ut på en promenad, sen gick jag o lill skiten till stan. Jag vände på vagnen i dag så han sitter med ryggen mot mej, jag som har varit så emot o ha den så men han har varit så gnällig i vagnen nu så jag tänkte att jag testar. Han satt helt stilla o sa inte ett ljud under hela tiden vi var på stan o sen somnade han så det var populärt!

Vincent har fått lite nya kläder

Byxorna skulle jag egentligen byta till en mindre stolek eftersom dom var så stora i midjan, konstigt tyckte jag för det är ju hans stolek. Men det finns tydligen en resår i midjan så man kan göra byxorna mindre i midjan, det hade jag missat haha. Nu passar dom perfekt!


Jag hittade en fin solhatt i jeanstyg.

Jag fick ett ryck o bakade en morotskaka nu i kväll. Den vart god, men jag måste nog lämna den på jobbet i morgon så jag inte äter upp hela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0