I dag blir det fredagsmys...

...på stranden i dag igen såklart!
Jag ska väcka Robban snart så ska vi göra oss i ordning, lill skiten sover oxå nu efter o ha vaknar 5.20 i morse. Jag har gjort kyckling sallad o äggmackor nu på morgonen som vi ska ha med oss, så duktig jag är!

I går när vi kom hem så gick jag o Vincent till stan en sväng, jag skulle lämna tillbaka ett par shorts. Självklart så kom jag hem med två par nya i stället, men dom kostade bara 50 kr styck på rean!



Men det som är så irriterand är att dom rosa är mindre i midjan än dom blå, eller oxå så är det dom blå som är större. I vilket fall så passar dom blå bättre så nu måste jag gå tillbaka o se om jag kan hitta några rosa som passar. Annars var dom jätte bra i modellen, inte så himla korta som jag tycker att alla andra shorts är.

Ha en skön dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman! Låter mysigt. Ha en fin dag i solen! Massa kramar från mig :-)

2009-06-26 @ 09:07:11
Postat av: Karin

Fina shorts ! Jag är med på jakt efter ett par som ej är minimalkorta hehe . Alla tycks hitta på rea utom jag haha

Hoppas allt är bra med er, kram

2009-06-27 @ 11:15:37
URL: http://karinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0