Busfabriken

I går var vi på Busfabriken med Linda o Oliver, Viktoria o Engla. Jag hade aldrig varit där innan o så stort det är, ser ju skit kul ut. Men det blev inte så mycket bus för Vincent han satt mest still på rumpan :) Oliver kryper runt som bara den nu, så gulligt. Sen när Vincent blir lite större då ska vi springa omkring där o busa massor han o mamma!



På kvällen var jag o fikade med mina vänner, det var mysigt o hur länge sen som helst som jag var o fikade utan barn.

Varför är det så himla kul med fjärrkontroller, Vincent slänger sig efter dom när han ser dom, o PS3 kontrollen blir han allderles lycklig när han ser men den får han absolut inte röra för pappa.
I dag kom han på hur man "knäpper upp" bjöjan, så nu är det nog dags för UP&GO. Han blåser oxå bubblor med munnen det ser så kul ut.
Nu har vi kommit hem efter en promenad. Vincent sover o vi skulle städa lite men somnade i soffan, så skönt. I dag blir en slö dag o nu ska jag se om jag hinner vila lite till innan lill killen vaknar.

Kommentarer
Postat av: Malin och Leah

Du har så rätt så. Problemet är bara att Leah är bara nöjd ett tag med vagnen frammåtvänd så jag vet inte vad som är bäst. Att hon sitter och skriker frammåt lr bakåt=) Hon vill helst gå själv men då blir det inte mycket gjort, haha! Hon river och sliter i allt! Jaa det är så kul att se hur hon verkligen försöker att prata!

2009-06-04 @ 14:05:14
URL: http://maliiiins.blogg.se/
Postat av: sarah

haha...vad mysigt! jag har svarat på ditt inlägg på min blogg. kram

2009-06-04 @ 22:59:50
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0