Torsdag

Äntligen har lill skiten somnat efter ca en timmers bök i sängen. Han var så trött o gnällig när han fick välling o han somnade nästan, men sen blev han hur pigg som hellst o låg o pratade o skrattade i sängen. Han blir ofta så, det är som om han får ny energi av vällingen. Tur för honom att han är världens sötaste!

I dag fick han en egen tallrik med korv o makaroner till lunch. Korven stoppade han i sig snabbt men makaronerna hamnade mest på golvet.



Vi har köpt en liten uppblåsbar pool som Vincent fick bada i ute på gården i dag, han älskar o sitta o plaska i den! När Robban gick till jobbet så gick jag o Vincent till stan en stund, men det ångrade jag för jag höll på o dö av värmen på vägen dit. Vi gick hem ganska snabbt o så fyllde jag upp poolen till Vincent på balkongen, jag önskar att jag oxå fick plats i den :)



Man ska ju inte klaga men det skulle inte göra nåt om det blev någon grad kallare, det är ju sjukt varmt nu!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Linus har med en såndär pool, synd som sagt att man inte får plats i den själv :)

2009-07-02 @ 21:10:34
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0