Lördag

I dag blir det o åka runt o fixa lite inför resan o kanske packa lite. Egentligen kan jag inte packa förrens i sista minuten men jag ska försöka lite så det inte blri så stressigt. Just nu har vi en riktigt grinig kille här hemma, han vi upp hela tiden o blir jätte arg om man sätter honom själv på golvet.
I går var vi o hälsade på Sandra o Leonell (som han fick heta tillslut:) Jätte snäll liten kille, medans Vincent bara ville gå o gå o helst upp o ner i deras trapp!
Nu måste jag gå o ta upp min lilla skitunge.

Kommentarer
Postat av: ÅLDERMOR

HEJ PÅ ER! HOPPAS NI FÅR EN TREVLIG VISTELSE I DANMARK. NU KOMMER DEN PERIODEN DÅ VINCENT BÖRJAR BLI MERA AKTIV, VÄNTA BARA NÄR HAN BÖRJAR GÅ FÖR EGEN MASKIN . KRAMIS OCH HA DET SÅ BRA.

2009-07-25 @ 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0