Bullar



I dag tyckte jag att det var en perfekt bakdag, så det fick bli lite bullar.
Vincent o pappa höll sig borta från köket o spelade trummor i stället, blivande trummis kanske!? :)


(Jag filmade såklart åt fel håll som vanligt)

I morgon flyttar vi hem till vår lägenhet igen, det har varit skönt o vara här ute på "landet" ett tag men jag har faktiskt saknat stan lite.
Vi är bjudna till Robbans syrra Linda med familj i morgon, det ska bli trevligt.
Nu ska jag lägga mig o läsa en bok, egentligen borde jag sova men jag måste bara läsa lite innan jag somnar det är spännande!

Kommentarer
Postat av: Ida o Hugo

Sorry blev lite fel där :-)



Låter gott med bullar, duktig du är! Det får du allt bjuda på när vi ses!

När var det ni skulle till Danmark?

Kram

2009-07-10 @ 09:59:41
URL: http://famerixon.blogg.se/
Postat av: Åsa

Va gott med bullar, va duktig du är :)

2009-07-11 @ 12:48:20
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin ny bakrúnd på bloggen, väldigt dig hehe

2009-07-11 @ 18:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0