Sandra är här!

I går fick jag veta att min vän Sandra som bor i Norge är hemma o hälsar på. Trevlig överraskning!
I dag var hon här en stund o hälsade på o Vincent blev jätte glad när hon kom. Han blir alltid så glad när någon kommer o hälsar på, så han får någon annan o leka med än tråkiga mamma o pappa, haha!
Nu är det ändrade planer... Jag ska med Sandra o två tjejer till o äta på lördag på Manesa, ska bli jätte mysigt, träffar ju inte dom så ofta.
Men det var ju typiskat att det var på samma dag som Micaelas fest!



Nu ligger Vincent i sin säng o pratar med dom söta djuren på  mobilen. Jag lägger snutten över hans huvud o tar bort den o säger "Buuuu" o han ger i från sej värsta glädjetjutet, nu ligger han o försöker själv få till ett Buuu, söt!

Snart kommer syrran hit o vi ska laga kycklingsallad o träna lite med Wii Fit, som jag inte har gjort på länge. Men jag har ju varit sjuk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0