Måndag

Måndag med tråkigt väder. Så tråkigt så jag inte ens har orkat ut o gå promenad. Jo vi gick ju en liten bit, till bvc på 5 månaders träff. Vi är ca 12 personer i gruppen, så många har dom aldirg haft i en grupp o dom flesta bor i oxelbergen. Alla barn är födda i augusti, tänk sen när alla ska söka till dagis på samma gång...
Måste kolla upp dagis snart. Det känns tidigt men tiden går så fort.

Vi har 800 bilder i kameran som jag håller på o överför till datan nu, det tar lite tid. Ni kan ju gissa vem som är med på dom flesta korten. Jag har framkallat bilder från hans första två månader o ska sätta in i album. Måste framkalla lite fler nu. Jag tycker inte om o ha dom i datorn, litar inte på den. Vi har förlorat bilder förut.

Det blev inte Manesa i lördags, vi hade inte bokat nåt bord o det var fullt. Det slutade med att vi hamnade på Palace, inte vad jag hade tänkt mej men det var kul o träffa tjejerna. I dag har Sandra åkt till Norge igen. Hoppas hon kommer hem snart igen!


Kommentarer
Postat av: Malin och Leah

vad är det för träffar? sånna får inte vi gå på=/

2009-01-19 @ 22:21:52
URL: http://maliiiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0