Jobbet

Ibland saknar jag jobbet.
Självklat älskar jag o va hemma med Vincent, men i bland vill jag bara va som alla andra o gå till jobbet.
Nu börjar alla vår skor o komma in o jag var alltid först med o packa upp o spana in allt nytt.
Jag känner mej lite utanför, jag vill va med där allt händer.
Det händer massor här hemma med o egentligen vill jag inte missa nåt. Jag vill ju va med när han gör sitt första kryp försök o allt annat mysigt.
Jobbet var mycket av mitt liv förut o jag har nog inte riktigt vant mej vid mitt nya liv.
Men jag kommer nog hänga mycket på jobbet nu så jag inte missar nåt!

Mest väntar jag på dom här Puma skorna som Vincent`s morfar har köpt in i minsta stoleken speciellt till honom.





Kommentarer
Postat av: gudmo johanna

:) Vilka sota specialbestallda skor hihi...



Saknar dig och lilla sotisen!

2009-01-14 @ 00:40:32
URL: http://jojselife.blogspot.com
Postat av: Anonym

Shiit vilka söta skor :) Vilken cooling han kommer vara, hihi. Vi ska till bvc och väga Linus idag, alltid lika spännande :) Kramar

2009-01-14 @ 10:17:15
Postat av: Åsa

Shiit vilka söta skor :) Vilken cooling han kommer vara, hihi. Vi ska till bvc och väga Linus idag, alltid lika spännande :) Kramar

2009-01-14 @ 10:18:19
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Sandra

bebisskor är ju sååå sjukt söta... wilmer fick ett par adidas skor härromdagen, de var de som fans i minst stl just då.. men de är alldeles för stora.



Ja gillar också polisen bäst. men undrar om barn kanske gillar den röda brandbilen mer?

hm, ska fundera lite till..

2009-01-14 @ 10:29:13
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej gumman! Nu är jag hemma i Sverige igen. Har du tid att ses nåt??? Kanske imorgon en stund??? Har du tid då?? Kram Sandra

2009-01-14 @ 20:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0