Ikea

I går var vi på Ikea.
Vincent fick ett fint påslakan av Johanna, men tyvärr så hade vi det redan. Så jag lämnade tillbaka det o hittade lite andra grejer.
Vi skulle egentligen inte köpa nåt speciellt, bara titta lite. Men man kan ju aldrig bara titta på Ikea!
Jag vill ofta ändra saker här hemma o köpa nytt (Robban blir galen) men nu vill jag faktiskt inte lägga ner mer pengar o tid på lägenheten, nu vill jag ha mitt hus!!!

På Ikea (taget med mobilen)



Jag sitter o kollar på lite recept nu. Vi måste verkligen hitta på lite nytt o äta, det blir samma hela tiden såå tråkigt.
Men nu har jag hittat lite nya recept jag ska testa o laga.

Alla grabbar sover sött





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0