Babysim o shopping

I dag var det babysim igen.
Vi var lite osäkra om vi skulle gå först eftersom Vincent har varit lite snorig ett tag. Men han mår ju bra annars har inte varit hängig, så vi tog oss dit.
I dag fick vi hälla vatten på huvudet med en vattenkanna o säga "åhh dyk" för o träna inför dykningen sen senare. Han verkar tycka att det är riktigt kul o simma, han är så duktig!

Efter babysimmet så sprang jag ner på stan en sväng o köpte leggingsen som jag hade tittat på. Jag var även inne på Polarn o pyret o hittade en så fin jacka till Vincent. Den fanns inte i hans storlek, så jag tog en lite större så han kan ha den i höst. Den var på rean, hade kostat 695 o nu kostade den 345!
Nu måste jag bara hitta nåt som han kan ha snart efter overallen. Tycker det är jätte svårt o veta vad han behöver o i vilken storlek, eftersom han växer så mycket hela tiden. Nu ligger han ju i åkpåsen i vagnen o då behöver han ju inte så mycket på sej för den är skitvarm. Men sen till våren tar vi ju bort den o då behöver han lite mer kläder på sej.
Men vad? Jag tycker att det blir lite klumpigt med jacka på en sån liten, men snart är han ju inte så liten längre. Jag får kika runt lite o se vad jag hittar.
Jag har alltid världens beslutsångest vad jag än ska göra!


Vincent`s fina jacka


Mina fina jeansleggings



Kommentarer
Postat av: Åsa

Va fin jackan var, Polarns rea är bra :) Snygga leggings med, vart har du köpt dem? Känner att det blir en hel del "hänga på stan" nu när man är mammaledig, och det lär innebära en hel del shopping vilket man verkligen inte har råd med när man går på föräldrapenning suck Just de, va kostar babysimmet ni går på? Kram

2009-01-23 @ 19:45:16
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Gudmor Johanna

Ahhhh dyk hihi va gulligt! :)

Vilka fina leggis du har koppt..Skulle med vilja ha de dar ju...

Har lagt till dig bland mina favoritbloggar pa min blogg..Sa nu kan ALLA som laser min blogg aven lasa din ;)

puss;)

2009-01-23 @ 22:12:21
URL: http://jojeslife.blogspot.com
Postat av: gudmor johanna

Ahhhh dyk hihi va gulligt! :)

Vilka fina leggis du har koppt..Skulle med vilja ha de dar ju...

Har lagt till dig bland mina favoritbloggar pa min blogg..Sa nu kan ALLA som laser min blogg aven lasa din ;)

puss;)

2009-01-23 @ 22:13:36
URL: http://jojeslife.blogspot.com
Postat av: sarah

åh, tittade på den jackan me. men det blev en annan rutig =) men vist var det en fleece i den?

vad snygg han kommer att bli...åh, jag menar snyggare =)

2009-01-24 @ 12:00:23
URL: http://lillagrodans.blogg.se/
Postat av: moster cathrine

ja köptee legginsen föörst:P hahaha dö snyggaa



å vincentos jacka vaa super fiiiiin=)

2009-01-24 @ 18:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0