Söndag

Vi hade en jätte mysig kväll i går, åt jätte god mat! Vincent ville inte sova, han vill va uppe o kolla på melodifestivalen.

En skitunge som inte vill sova


Jätte god sallad


Vincent river sej så på kinden, varje gång när han ska somna så ligger han o river på kinden så han blir helt röd. Jag har klippt o filat naglarna men det spelat ingen roll han river så hårt. Han blir ju helt torr så då kliar det väl oxå, jag smörjer o smörjer. Hoppas han slutar med det snart, det ser ju inte roligt ut.

I dag har vi varit i Svärtinge o hälsat på. Vi tog en lång promenad i det fina men kalla vädret. Jag blev helt slut, det är ju värsta träningspasset o gå upp o ner i backar med barnvagnen. Det behöver jag =)

Nu har jag lagt Vincent o jag hoppas att han inte vaknar igen. Robban jobbar natt o jag ska snart laga mat o sen kolla på Beck.





Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Hej, Känner igen det där med rivandet - Linus håller på precis lika dant fast när han har ätit. Kan inte göra mkt mer än att klippa o fila naglarna. Nu ska vi göra iordning oss för en promenad in till bvc. Ha en bra dag! Förresten va mysigt det ser ut på babysimmet, längtar tills det är vår tur :) Kram

2009-02-16 @ 09:49:09
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0