Jag är ingen jeans tjej

Jag köpte nya jeans för ett tag sen som jag inte har använt än. Jag har alltid nån ursäkt till varför jag inte kan ha på mej dom. Men i dag tog jag på mej dom o nu vet jag det som jag redan visste, jag är ingen jeans tjej.
Jeans är obekväma, dom sitter för hårt i midjan, är jobbiga o sitta i o dom töjer sej alltid så det blir häng i baken.
Jag vet inte varför jag envisas med o köpa jeans när jag innerst inne vet att jag inte kommer använda dom. Speciellt inte nu när jag har barn o jag måste va nera på golvet o krypa.
Jag älskar den som kom på leggings o jeansleggings!

Jag är en leggings tjej!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Håller med dig, jeansleggings är ju klockrent och bekvämt. Snart helg igen och barnbidrag imorgon :) Ha de toppen. kram

2009-02-19 @ 20:17:22
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag haller med dig...Jeans ar verkligen obekvama...



Skrota jeans och hylla leggins :)

2009-02-20 @ 14:39:42
URL: http://jojeslife.blogspot.com
Postat av: moster cathrine

Jeaaaans ruleees haahahahaa:P

2009-02-25 @ 22:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0