Torsdag

I dag har jag jobbat till kl 21 igen, så tråkigt o inte få träffa min skitunge när jag kom hem.
Det är så mycket i mitt huvud just nu, mycket o tänka på o mycket som ska hinnas med men egentligen vet jag inte vad...
I morgon efter jobbet ska vi iaf åka till sjukhuset så jag kan få ta vaccin sprutan nån gång, Robban tog den i tisdgs. Sen ska vi köpa en julgran o lite pynt till den så det äntligen blir lite julstämning här hemma!
Nu ska jag fortsätta o städa lite innan jag lägger mej, men egentligen skulle jag behöva hålla på hela natten...


Kommentarer
Postat av: Anonym

DETTA KALLAS JULSTRESS,MEN TA DET LUNGT DU HINNER SÄKERT ALLT DU "BEHÖVER" GÖRA. OFTAST ÄR DET OMJIVNINGEN SO9M PÅVERKAR.

KUL ATT DET HAR KOMMIT SNÖ SÅ VINCENT KAN ANVÄNDA SIN PULKA.

KRAM PÅ ER..

2009-12-18 @ 02:57:07
Postat av: FARMOR

DET FÖREGÅENDE INLÄGGET KOMMER FRÅN FARMOR.KONSTIGT ATT NAMNET INTE KOM MED.

2009-12-18 @ 03:02:47
Postat av: Åsa, Jens & Linus

Vilken mysig gran, vi har en plastgran som vi ska plocka fram nån dag i veckan.. Jag är den enda i vår familj som inte tagit svinsprutan men känner att jag inte vill bli liggandes lagom till Jul så de får nog vänta till efter jul tror jag. Hoppas du hinner med allt, glöm inte att andas :) Hihi. kram på er

2009-12-20 @ 19:56:54
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0