Ledig


Vincent har börjat sova längre på morgonen, till kl 9 kan han ligga o snusa. Skönt, jag kommer ihåg när han vaknade kl 6 o det hoppas jag inte han börjar med igen. Men jag har vant mej vid o inte behöva ställa klockan så det blir lite stressigt i bland när vi ska i väg till dagis o jobb när han vaknar så sent, men super mysigt en ledig dag som den här. Tänk att jag tycker att kl 9 är sent nu, förr så kunde jag ligga o sova till kl 12 om jag var ledig :)

Nu ska jag snart köra Vincent till gudmor Johanna o sen ska jag vidare till sjukhuset, ska försöka ta den där himla sprutan nu för det blev ju inte av sist jag sa att jag skulle göra det. I kväll ska jag träffa min vän Sandra som är hemma o hälsar på, det blir nog lite mat o kanske nån drink på Manesa.


Kommentarer
Postat av: angelica

hej! hittade din blogg när jag var ute och tittade lite runt på facebook.

Du kanske inte känner igen mig, men jag tror att jag känner igen dig...eller så tar jag fel på person.

Du är/var? tillsammans med Robban, johans kompis.??

Ser att ni har fått ett barn, en son.

ville bara säga grattis och hoppas att allt är bra med er i norrköping..

ciao!

2009-12-29 @ 12:54:08
URL: http://angelicapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0