Måndag

I dag känndes det som första höst dagen, skolorna börjar o semestern är slut. Lite mysigt ska det bli med höst o jag är så sugen på o köpa massa nya höst kläder, men det får vänta först ska Vincent ha kläder till dagis.
I dag har vi träffat Ida o Hugo på stan, vi åt lunch o när pojkarna somnat tog vi en promenad. På eftermiddagen kom Veronica hem till mig o lagade lite mat o sen har vi snackat skit o kollat på vänner hela kvällen. Vincent har varit jätte dukigt o ätit bra i dag o nu kan jag nästan se ena tanden titta fram i överkäken. Vi har tränat på o gå oxå o han har faktiskt gått flera steg själv när jag har släppt honom, så länge han inte ser att jag är bakom honom för då lutar han sig bakåt.
Målet är att han ska gå innan han börja på dagis :)

Nu håller jag på o packa för i morgon åker jag, Vincent o syrran till Norge o hälsar på släkten där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0