Mammig matvägrare

Jag blir galen, Vincent vill inte äta nått han bara spottar ut allt han får i munnen förutom kex o majskrokar. Jag blir lite knäckt eftersom han alltid har ätit allt o mycket. Men jag tror o hoppas att det beror på att det när som hellst spricker igenom nya små tänder både uppe o nere, hoppas oxå att det är därför han har varit lite dålig i magen i en vecka nu.
Han har blivit lite mammig nu, han skriker mammamammamamma o kryper efter mig o när han är hos någon annan o ser mig så skriker han o sträcker sig efter mig (inte alltid), bäst o inte visa sig. Visst värmer det lite i hjärtat men samtidigt är det jobbigt, speciellt nu när han ska börja på dagis snart. Hoppas hoppas att det går över snart o att han blir pappig ett tag i stället! :)
I dag har jag o Vincent inget planerat, vi väntar på att pappa ska komma hem. Det kryper lite i kroppen på mig när vi bara är hemma o inte gör nåt, men jag borde njuta nu för sen kommer jag nog längta efter dom stunderna när jag får vara hemma o ta det lungt med min älskade skitunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0