Hemma

Nu är vi hemma från semestern! Vi har haft det jätte mysigt men tyvärr otur med vädret. Vi bodde i ett jätte sött hus precis vid centrum o nära hamnen o alla goda fiskerestauranger. Jag ska visa lite bilder senare, nu håller vi på o tvättar o städar för fullt. Jag försöker få Vincent o somna en andra gång i dag, han fick alldeles för lite sömn i natt men han ligger bara o pratar inne i sängen. Han far runt som bara den nu, bara på den lilla tiden vi var borta så har han lärt sig o krypa bättre o ställa sig upp mot saker så nu får vi börja barnsäkra här hemma, nått vi inte har tänkt på innan. Han kör inte med den traditionella kryp stilen han kryper med ena benet o går med det andra, svårt o förklara men fram kommer han även om det inte går så fort än.
I kväll lämnar jag grabbarna hemma o går ut o äter med tjejerna, ska bli jätte mysigt!!

Ha en bra lördag!


Nu när jag gick in för o kolla till Vincent så stod han upp i sängen, det är första gången han gör det! Det är verkligen så att allt händer på en gång, stolt mamma! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hihihi...visst är det underbart med alla dessa framsteg dom gör hela tiden, man blir verkligen stolt...:-)



Härligt att gå ut och äta med tjejkompisarna, hoppas ni får det trevligt!!



// Marie

2009-08-01 @ 18:35:11
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: ida o Hugo

Välkomna hem! LÅter som n haft det mysigt. Det gäller att hålla koll på de små. Igår stod Hugo upp mot mitt nattduksbord och försökte få tag på ngt. ajaaja. Gäller att ha ögon i nacken.



Kram

2009-08-01 @ 19:24:44
URL: http://famerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0