Torsdag

Vilken härlig solig dag det har varit!
Mamma, pappa o barn var ute o gick en promenad på förmiddagen. Vi gick förbi jobbet för Robban skulle kolla ut några nya skor. Det slutade med tre par, han börjar ta efter mej :)
På eftermiddagen åkte jag o Vincent ut till Sandra o även där blev det en promenad.

Nu sitter jag o lyssnar på Vincent som ligger o pratar i sängen, jag hoppas han somnar snart. Han sov sent på eftermiddagen så det är möjligt att han inte vill sova nu.

I dag har jag suttit o räknat på föräldrapenningen o det räcker nog till Januari. Om inte så får Robban ta ut några dagar. Så nu tror jag att jag har bestämt mej för o va hemma tills dess.
Då kan vi ju fortsätta på babysimmet i höst!



Ett meddelande till Robbans syrra Linda, som jag vet läser min blogg varje kväll :)
Jag tror Robban sa fel, han är ledig nästa vecka från onsdag. Så då träffas vi gärna nån dag om ni har tid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0