Tisdag

Ja då har jag jobbat i dag då o nu är jag helt slut!
Det var kul, men skönt att jag ska va hemma ett tag till iaf :)

Vart var solen i dag då?! Lite besviken blev jag när jag vaknade. Men vi var ute tidigt iaf, det var ändå skönt ute. Träffade Micaela o gick varvet runt strömmen. Sen satte vi oss på Fräckas uteservering o åt frukost. Det blev en liten sväng på stan oxå. Vincent var på sitt bästa humör när mamma o tant provade kläder.
Jag fick med mej en söt klänning hem från Monki, den blir nog en favorit i sommar!

Vincent gjorde en sån söt sak i dag, det värmer i hjärtat.
Micaela höll honom medans jag kollade på kläder till honom. Jag stod brevid dom o höll i några kläder, då kollade Vincent på mej o började gnälla. Jag trodde han ville ha kläderna, men så vände han sej mot mej o sträckte ut armarna. Han ville komma till sin mamma!!

Nu är det god natt.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Visst är det kul och jobba ett par timmar, men som sagt ändå skönt och veta att man har ett tag kvar att vara hemma. Hihi. Kramar från oss

2009-04-29 @ 08:41:05
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0