Onsdag

I dag på förmiddagen tränade jag o Vincent lite krypställning. Han stod så ett tag o visste inte vad han skulle göra, tillslut så hamnade han platt på magen som vanligt. Krypa det är nog inget för min lilla prins.
Sen åkte jag iväg en sväng till maxi o fyndade pyjamaser för halva rea priset. Jag var oxå på babyproffsen o la undan söta skor som Vincent`s mormor ska köpa åt honom i morgon :)
När jag kom hem så mötte vi upp Micaela o gick promenad runt strömmen. Vi hamnade i folkparken där vi träffade Simon o så blev det glass såklart.
Nu måste jag fixa föräldrapenningen, jag fattar fortfarande inte riktigt det där men pengar får jag ju iaf.




Kommentarer
Postat av: sarah

åh vad mysigt. jag saknar faktiskt norrköping lite =) kram till er!!

2009-04-15 @ 19:45:33
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0