Helgen

Nu är det väl dags o blogga lite. Jag fick lite skäll av svärmor i dag för dålig uppdatering, haha!
I lördags åkte vi ut till Robbans kompis land o myste i solen o grillade korv. Små syrrorna var med så det blev lite lek oxå.
I dag har vi varit hos svärmor o tagit det lungt o ätit god mat.
Micaela tvingade mej ut på lång promenad forut, nu är jag helt slut. Tack vännen!

Det är ju roligare med bilder, så här kommer några från helgen.


En egen stol hos farmor

Så här trötta var mina pojkar förut


Är inte Leo lite lik Ross i Vänner?
Vi brukar skoja om det o nu när han var o klippte sej så hade hans frisör oxå sagt det!
Ha ha bli inte arg nu Leo :)

Kommentarer
Postat av: ÅLDERMOR

HEJ PÅ ER! VILKET HÄRLIGT VÅRVÄDER VI HAR JUST NU. DET SER UT SOM NI HAR HAFT EN SKÖN OSH TREVLIG HELG. HOPPAS ALLT ÄR BRA MED VINCENT,DET SER SÅ UT PÅ BILDERNA I ALLAFALL. KRAMIS PÅ ER ALLA. P.S. LIGGER KOMPISENS LAND VID GLAN?

2009-04-27 @ 09:59:32
Postat av: Malin och Leah

Hej! hehe känns skönt att det inte bara är jag som känner så då! Blev lite orolig att jag gått och blivit gammal och tråkig=)..Kram!

2009-04-27 @ 12:08:11
URL: http://maliiiins.blogg.se/
Postat av: Carro

Framor hans land ligger vid Händelö, bråviken.

2009-04-27 @ 12:49:46
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Moster Cathrine

hahahahahha jooo det gör haaan:p äkta ROSS hehehhe

2009-04-27 @ 14:52:17
Postat av: Leo

Nä det gör ja inte alls! Jäkla Carro...

2009-04-27 @ 19:18:48
URL: http://www.leocallidus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0