Ännu en solig dag

I dag träffade vi Ida o Hugo på stan o åt lunch. Efter maten så köpte vi glass på Lindahls (skit god glass :) o gick till Wasaparken o gungade. Sen fortsatte vi ner till strömmen o tittade lite på änderna.
Det är ca 4 månader mellan Vincent o Hugo. Men Hugo är en stor pojke (Vincent kanske liten) så dom ser nästan lika stora ut, lite kul.
Jag missade tiden på BVC förra måndagen o den här veckan har hon semester. Nu var det 2 månader sen vi var där o vägde honom sist, jag är lite nyfiken på hur mycket han har växt :)



Jag var o slogs lite med syrran förut, ki box. Det var för länge sen jag tränade nu, men vi var ju i Turkiet o sen var jag förkyld. Men nu måste jag komma igång igen, inte så långt kvar till beach 2009 nu!

I morgon hoppas jag på ännu en solig dag. Det blir babysim o picknik.

Kommentarer
Postat av: Elin

Han ser ju bara för go ut din lille grabb :)

Trevlig helg! Kram

2009-04-17 @ 11:30:30
URL: http://elincecilia.blogg.se/
Postat av: moster cathrine

aa å carro nockade mig så jaa fick näsblod hahaha

2009-04-20 @ 15:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0