Shopping!

I dag har jag varit på stan o shoppat, till mej o det var länge sen! Min kära vän Micaela har varit min personliga shoppare i dag o hon har lyckats jätte bra! Har hittat några fina tröjor o ett par jeans. Det var länge sedan jag hade jeans o alla jag har i garderoben är för små.

Jag skulle jätte gärna bli av med den lilla magen som är kvar efter graviditeten. Det är inte mycket men den var inte där innan! Men jag ska väl inte klaga för jag gör ju inte nåt åt det.
Robban: Ska vi köpa nåt gott tills i kväll?
Jag: NEJ!...okej då...
Men nu får det va slut på det, bara på lördagar! =)

Nu ska jag göra smörgåstårta som jag ska bjuda svärmor på i morgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0