Lördag

I dag var vi ute o gick lite, får ju passa på när det är lite sol!
Vincent är så duktig nu när han ligger i vagnen, han somnar oftast men vaknar han så ligger han så snällt där o är söt. Det var inte länge sen det inte gick o ligga i vagnen o va vaken. Har ju inte vågat ta mej ner på stan för han tyckte inte det var kul. Men dom sista gångerna vi har varit på stan så han han legat så snällt o tittat o lekt lite, blev helt förvånad. ska inte säga för mycket...
Nu är Robban i väg o spelar bowling med några kompisar, kan ju gissa att han inte kommer hem så tidigt i natt.
Jag ska kolla på lite avsnitt av 90210 o äta grönsaker o dipp!!
Måste ladda bateriet i kameran så jag kan ta lite nya bilder.



Mamma o son på julafton


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Min kompis jobbar på kinnarps och hon hade beställt den från någon leverantör därifrån..

jag älskar med laban.. han har hur mkt saker som hels med det =)



va söta ni var på julafton! =)

2008-12-29 @ 11:07:20
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0