Julstress!

Jag o syrran har varit runt o köpt julklappar i dag, fattar inte att vi ska vänta tills sista minuten jämt, stressigt var det oxå som vanligt! Åndå är vi inte riktigt klara, hittade inte allt som vi tänkt. Så jag får väl ta mej ner till stan i morgon en sväng o trängas med alla andra. Ska påminna mej själv o fixa julklapparna mycket tidigare nästa år (eller hur att jag kommer göra =)

Vincent har fått smaka på lite aprikos/päron purè, det tyckte han var godis! Han gapade så stort o slog med händerna i bordet o ville ha mer, haha skit ungen! Köpte oxå potatis/majs som han ska få smaka snart.

Har inte hunnit pynta klart granen än, ska göra det när jag har lagt Vincent, kanske om jag orkar. Johanna o syrran ska komma hit senare o vi ska laga mat, det blir lasagne ♥

Kommentarer
Postat av: Moster Cathrine

oj oj oj vilken hit lasangen blev igååår. haahah åå flanen ska vi inte prata om gott tjejer=)

2008-12-20 @ 15:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0