I morgon är det julafton!

Kan inte fatta att det är julafton i morgon, om det ändå kunde komma lite snö. Tänk o vakna upp i morgon o se att det snöar, det vore ju det bästa!
I dag är det 1 år sen jag berättade för min familj att jag var gravid, jag va såå nervös!  Så nästa år skulle det va en liten bebis med på jul o nu är han ju här, vår lilla skitunge!
Robban ska jobba i morgon 14-22, tråkigt. Men vi hinner fira lite jul tillsammans innan hemma hos hans mamma o sen åker jag o Vincent till familjen i Svärtinge.
Nu ska jag slå in alla paket ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kikar in och önskar er en God Jul. Kramar

2008-12-23 @ 20:09:49
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0