Fredag

Har lagt Vincent nu, men han har lite svårt o somna han vaknar hela tiden så jag får springa in o stoppa in nappen. Kanske för att han sov en liten stund sent på eftermiddagen, vi somnade båda när vi låg på golvet o myste, sen ringde pappa o väckte oss, kanske lika bra.

Han änvänder händerna så mycket nu, allt ska han ta på o stoppa i munnen. Jag kommer inte ihåg hur det var innan, konstigt det var ju inte så länge sen, men jag kommer ihåg att jag tänkte att ska han inte börja greppa saker snart, guud va fort det går!! Han har fått en liten bok från go boken som han tycker är jätte rolig o titta i, kanske ska börja läsa lite för honom.

I dag har jag varit på stan igen, skulle försöka hitta nåt till julfesten i morgon, att jag alltid ska vänta tills sista minuten! Micaela va snäll o följde me mej igen o va mitt smakråd, tack för ditt tålamod, puss! Köpte lite grejer...men jag tror jag måste ner på stan i morgon igen, jag vet jag är världens veligaste, blir lite trött på mej själv ibland. Vi ska till Borgen på julbord o show, det ska bli såå kul!!!



Puss o Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jo jag gick på kungsgård, jag är 82a så jag antar att jag gick året över dig? :) Jag vet även vem Linda är, "legna" på familjeliv, vi gick också på samma skola och hade gemensamma kompisar. Världen är liten :) Vilka fina ögon Vincent har, man fastnar liksom på dem när man ser honom. Idol är i full gång och jag sitter med en lite molande värk i magen. Kramar

2008-12-12 @ 20:55:41
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: ÅLDERMOR

GOD MORGON TRODDE ATT VINCENT SKULLE VARA STJÄRNGOSSE I DAG . VILKEN GULLIG BILD.

EN PUSS TILL

2008-12-13 @ 02:12:51
Postat av: Carro

Kul att du lyckdes skriva en kommentar farmor! Kram till er!

2008-12-13 @ 08:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0