Helgen

Jag o grabbarna har haft fullt upp i helgen medans Robban har jobbat, det gillar vi, inte att han har jobbat alltså men att vi har haft fullt upp :) I lördags var Ida o Johanna här med sina pojkar på förmiddagen.
Hugo spelade gitarr o sjöng för Vincent så han somnade, haha! När han somnar så mitt på dagen så går det knappt o väcka honom, kul kompis som somnar då :)
Johanna o Lamin stannade kvar o senare kom Pernilla. Barnen somnade för en gångs skull ganska tidigt så vi kunde se en film i lugn o ro tills vi somnade i soffan :)
Idag har vi varit på kalas hos kusin Melker som har fyllt 4 år. Han hade fått en fyrhjuling!
Vincent vågade inte åka själv (som tur var tyckte jag) men han tog en tur med Melker.
Tack för ett trevligt kalas! Jag är glad att mina barn har så söta fastrar o kusiner! :)

Kommentarer
Postat av: faster Linda

Och vi är så glada över att ha er!!!!

2011-09-26 @ 13:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0