Latte macchiato

Vi köpte en Tassimo kaffemaskin för ett tag sen när mediamarkt sålde dom billigt, annars hade vi nog inte köpt nån eftersom jag inte dricker kaffe o Robban gör det bara nån gång i bland. Men latte macchiato kan jag dricka, lite kaffe o mycket mjölk o så lite irish cream syrup så smakar det knappt kaffe :) Så nu sitter jag o dricker en latte medans resten av familjen sover. Vincent somnade på soffan när han kom hem från dagis o då är det lika bra o låta honom sova för annars blir han inte glad, Charlie var oxå trött så Robban passade på o lägga sig med honom. Jag har plockat ur o in i diskmaskinen, jätte kul! Nu ska jag skriva en mathandlingslista, får se hur långt jag hinner innan alla vaknar. Jag fick förresten en väldigt oväntad överraskning av min kära sambo idag, mer om det senare... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0