Dag på stan

I dag har jag o Charlie varit på stan, första gången jag går på stan med honom tror jag annars har vi bara varit inne på jobbet.
Han sov så gott i vagnen men när vi kom in så slog han såklart upp ögonen, så vi gick först till jobbet o hälsade på. Sen tyckte han inte att det var jätte kul o sitta i vagnen så jag gav upp tanken på o kolla i affärer men då somnade han helt plötsligt, så jag fick en liten lugn stund o gå o kolla.




Charlie provade skor på jobbet. Än är han lite liten..



men sen kommer han få ärva Vincents första Puma skor.


Kommentarer
Postat av: ida

Sötnos, vad han växer....måste ses ngn dag nästa vecka.



Trevlig helg, kram

2011-03-11 @ 08:13:48
URL: http://famerixon.blogg.se/
Postat av: sarah

nu tycker jag inte att de e så lika...eller?

känns som igår när jag såg bilden på vincent och hans skor! =) fina pojkar du har. kram

2011-03-11 @ 22:25:51
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0