Packar!

Om det är jobbigt o packa när man ska åka på semester så ska vi ju inte prata om o flyttpacka! Varför har vi så mycket grejer, använder vi allt!? Jag undrar hur vi ska hinna med allt tills vi tänkt oss, men som tur var så har vi lite mer än en vecka på oss innan vi måste lämna lägenheten.
Robban har kört lite grejer till huset o jag har packat tre lådor från köket i kväll, men nu säger bebisen i magen att jag måste ta en paus så jag tog fram lite cheesecake ur frysen som blev kvar från Vincents kalas :)
Vincent sover sen ca kl 18 i dag, han var så trött eftersom moster Julia var här i dag o då hade han inte tid o sova. Han har inte varit helt bra i dag heller, han hade feber i går o i natt men det verkar som det håller på o gå över. Men det var ju väntat att han skulle bli sjuk nu när han börjat dagis igen.

Nej nu ska jag äta min cheesecake o kolla på SATC! 


Kommentarer
Postat av: Marita oldermor

Jag hjälper gärna till med allt jag kann. Jag har mycket ledig tid och fortfarnde mycket energi.Kramis Farmor

2010-08-17 @ 22:23:11
Postat av: Linda

Hallå! Så ni kör på våran variant ett tag alltså! Att hyra hus! Det är inte alls dumt. Man kan förhoppningsvis spara undan lite pengar, och går nåt sönder så är det någon annan som får betala det ;) Var ligger huset då? Lycka till med allt, flytt är ju skit jobbigt, men det är det ju oftast värt i slutändan!!! Kram

2010-08-18 @ 08:54:18
URL: http://legnaoliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0