Helgen

Helgen har varit lugn, Robban har jobbat så jag o Vincent har varit på lite äventyr själva.

I fredags så var det ju babysim som vanligt, den här gången var (min) farmor med. Den här gången dök vi från kanten, det gick bra men Vincent lyckas alltid ha munnen öppen när han kommer under vattnet så han får kallsup. Efter badet gick vi till stan o åt lunch på Fräcka (sällan) dom har så god sallad!



I går var det ju så fint väder så vi tog en promenad runt strömmen. Det tar ca 1 o en halv timme o gå i från oss, perfekt runda. Det var helt klart för varmt o ha vinter jackan på. Vincent sov nästan hela vägen sötungen.
I dag gick vi till Vincent`s farmor o hälsde på, en promenad på 1 timme ungefär. Så mortion har jag fått i helgen iaf!
Men vad händer nu snö igen jag tror jag dör, dumma dumma väder!

I kväll blir det Beck o godis!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tjoho. Hoppas ni haft en bra helg. Tänkte höra en sak om er resesäng, vi ska önska oss en sån i doppresent o du skrev att er hade fler lägen, vad är de för säng o vart har ni köpt den? Nu ska vi till bvc för att vaccinera lilleman. Kramar

2009-03-23 @ 09:41:10
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Åsa

Skumt, kunde inte kommentera ni det senate inlägget så det får bli i detta. Det är nåt nytt vaccin mot bla öroninflamation som också ges samtidigt som den andra "vanliga" Alla barn som är födda 0810 och efter får detta vaccin gratis annats kostan det 750 kr per spruta och det ska tas 3 gånger. Sjuukt dyrt, så jag är glad att vi får det gratis. Konstigt väder idag. Hur mår ni annars? Vi ska nog till fenix torsd el fred. Kram

2009-03-24 @ 17:11:14
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0