2008

                                                                                       
 Den här listan har jag snott från Malin. Sno den om du vill.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? Jag födde barn, det var nått nytt.

Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften.

Blev någon av dina vänner förälder i år? Nej.

Vilket datum kommer du alltid att minnas i år? 11 augusit.

Vad var din största framgång 2008? Att bli mamma till Vincent.

Största misstaget? Inga misstag, tror jag...

Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget allvarligt. Jag snubblade på asfalten o slog o båda knäna ca en vecka innan Vincent föddes. Så jag har snygga skrapsår på bada knäna på bilderna från förlossningen..

Bästa köpet? Alla saker till Vincent Barnvagnen, älskar den!

Vad spenderade du mest pengar på? Vincent såklat!

Gjorde någonting dig riktigt glad? Det måste ju vara Vincent igen =)

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008? Alla Elvis låtar som Robban spelar här hemma typ varje dag.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var gladare. Jag mådde så bra när jag var gravid o va så lycklig, det är jag fortfarande!

Vad önskar du att du gjort mer? Bara njutit av vardagen.

Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat.

Blev du kär i år? Jag är kär i Robban varje dag, jag blev kär i Vincent första gången jag såg honom.

Favoritprogram på tv i år? Typ alla serier!

Bästa boken du läste i år? Snabba cash.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Var i Norge o hälsade på släkten. Firade med min mormor som fyller samma dag.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Nej det är nog det bästa året i mitt liv.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Leggings, älskade leggings!

Den bästa nya människan du träffade? Vincent!


Kommentarer
Postat av: Malin och Leah

Jag tror inte att hon är så tidig! vänta bara så ska du få se att Vincent kryper och ropar mamma!! Tiden går sååå fort! OK, jamen då kanske korpen har andra regler, måste kolla upp eftersom att vi också ska simma med dem! Dom va jätte snygga iaf!!

2008-12-29 @ 23:02:27
URL: http://maliiiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0