Hej hopp!

Nu har vi en ny sjukdom här hemma, feber. Robban fick hämta Vincent tidigare från dagis i går för han hade fått feber, ja det tar visst aldrig slut. Jag tror inte att jag har sovit många timmar i natt, Vincent låg o vände o vred o gnällde hela tiden, ett tag skulle han ligga på mej så jag knappt kunde andas. I dag verkar han må bättre!


Hunden ska åka rutschkana

I lördags var jag o Vincent i Svärtinge o kollade på melodifestivalen medans Robban var i stockholm på konsert. Nu är hela familjen hemma o spyr, förutom pappa som aldrig blir sjuk. Det måste ha varit Vincent som hade nån bacill kvar i kroppen, men det verkar otroligt eftersom det var en vecka sen ha spydde.

Nu ska jag snart o jobba på min lediga dag.


Kommentarer
Postat av: moster cathrine

det är Lindarna som alltid e sjuka, ni har fått för lite utav johanssons starka imunförsvar hihiih=)

2010-02-23 @ 11:47:43
Postat av: Familjen Kräks i Svärtinge.

Nu har även pappa Johansson börjat.

2010-02-23 @ 14:49:20
Postat av: ida

stackars lilla Vincent. HAr han fått en ny rutschkana?

Kram

2010-02-23 @ 19:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0