Vaccinerad

Vi gick till BVC förut för o vaccinera Vincent. Jag var förberedd på lång kö men när vi kom dit så fick vi kölapp med nr 29 o när vi kom in så roppade dom upp nr 25, så det gick snabbt. Nu är han avklarad då, bara vi kvar.



I dag har han inflamation i båda ögonen, men det är inte lika svullet som i går. Han får vara hemma från dagis i morgon o hoppas han blir bättre över helgen.
Just nu kollar han på favoriterna Teletubbies, något annat barnprogram bryr han sig inte om

I kväll ska jag testa o laga enchiladas, hoppas det blir gott!


Kommentarer
Postat av: moster cathrine

näää stackars lillen då, så ledsen han ser ut=( puss från moster!



hoppas enchiladas vart braaaaaa

2009-11-20 @ 11:58:58
Postat av: Linda

Hallå! så ni har vaccinerat honom nu? då ska nog sjutton jag med vaccinera Oliver.Jag själv är vaccinerat mig men Har inte riktigt vågat det ta Oliver än... Hur gick det då? Några biverkningar eller nåt ni märkt av än? Hoppas allt är bra annars!! Kramar från oss

2009-11-20 @ 16:41:38
URL: http://legnaoliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0