Tidiga Julklappar

Vincent fick ett pressentkot på Lekhuset i Julklapp av min farmor o farfar innan dom åkte till Thailand, jag kunde ju såklart inte vänta ända tills Jul så jag åkte dit i dag innan jobbet. Jag köpte en pulka som jag hade tänkt och så hittade jag en dansande o sjungande åsna som du hade sett farmor.


Vincent blev helt överlycklig när Robban satte på den förut o började dansa, så den var rolig!

Våran stackars pojke har fått ögoninflamation i dag oxå, hoppas det blir bättre snart.


Kommentarer
Postat av: Leo

Haha, klockren åsna!

2009-11-19 @ 08:23:35
URL: http://www.leocallidus.com
Postat av: ÅLDERMOR

Hej på er! så kul att du köpte åsnan ,visste att Vinsent skulle gilla den.

Här är allt sig likt ,sol och varmt såklart. Gissa om jag sliter mitt hår när jag skall få till bloggen med bilder och text på rätt plats.

Jag hinner knappast vara ute. Kramar från oss.

2009-11-19 @ 12:26:36
Postat av: ida

hiihii,vilken cooling´´!!

2009-11-19 @ 14:24:41
URL: http://famerixon.blogg.se/
Postat av: moster cathrine

guuud va söööööt lyckos Vince=)

2009-11-19 @ 16:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0