Sova, nej tack!

Nu har jag äntligen tagit sprutan, kom på att jag kunde ha tagit med mej Vincent så kunde han fått sin andra dos men det få vi göra en annan dag.  När vi kom hem tyckte jag att det var dags för Vincent o sova middag, men när jag lade ner honom i sängen så började han skratta o kittla mej. Efter en stund så fick han komma upp för han var konstigt nog inte ett dugg trött, så han har hållit i gång hela dagen men nu börjar han bli lite trött så han kommer nog somna tidigt i kväll.

Nu väntar jag på att Robban ska komma hem så jag kan göra i ordning mej för snart ska jag i väg o träffa Sandra o dom andra på Manesa. Så gott det ska bli!


Kommentarer
Postat av: Gudmor Johanna

HIHI va söt han är med sina skrattatacker :)

Du får lämna av honnom här oftare så han och Ibbe dansar av sig lita ;)



Ha det så mysigt ikväll!



Puss!

2009-12-29 @ 21:32:52
URL: http://jojeslife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0