Söndag

Jag trodde verkligen att jag skulle bli sjuk i går, jag gick omkring o frös så himla mycket hela dagen på jobbet i går. När jag kom hem så tog jag på mej dubbla stickade tröjor, halsduk o tofflor men frös fortfarande, senare på kvällen så blev jag helt plötsligt bättre. Johanna, Camilla o Pernilla var här i går, det var meningen att vi skulle laga mat men några kom lite sent så det blev thai mat tillslut men det var oxå gott :) Sen blev det tårta, glögg o julklapps spel.

I dag har vi haft en lugn dag här hemma. På eftermiddagen tog vi med oss pulkan o gick ut en stund, det går ju inte o vara ute för länge i det kalla vädret men så fint det är. Vincent fick åka pulkan själv ner för backen, det tyckte han var kul. Vi kom på att vi måste köpa en större pulka så jag o Robban oxå kan åka :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0