Växtvärk!?

Igår kväll vaknade Vincent o var ledsen o sa att han hade ont i benen o i magen. Det har hänt några gånger innan att han vaknat o sagt att han haft ont i benen, men då har han somnat om efter en liten stund. Men igår var han jätte ledsen o det gick knappt o få kontakt med honom, så han fick komma ner o sitta i soffan. Han somnade till nån minut o sen vaknade han o skrek o så höll det på ett tag. Han fick alvedon o efter ett tag så somnade han så jag kunde gå upp med honom till sängen. Jag antar att det är växtvärk!? Magontet var nog bara gaser :) Jag hoppas att han inte behöver ha ont mer!

Kommentarer
Postat av: Linda F

Usch det där är inget roligt alls! Oliver håller också på sådär i perioder det verkar som om det är riktigt smärtsamt det för dom! men det kan nog hålla på ett tag har jag en känsla av :/

2011-09-15 @ 20:16:16
URL: http://legnaoliver.blogspot.com
Postat av: sarah

viggo har haft mycket växtvärk. Bvc undrade om de kunde vara träningsvärk..men hon visste ju hur viggo var så hon ändrade sig snabbt till växtvärk. Alvedon, en till välling och massage hjälpte för viggo, han spände hela kroppen och tog sig i benen.. och skrev/grät i intervaller. Hoppas Vincent inte får så mycket =(

Kram kram (är du nöjd över vindoverallen till charlie?)

2011-09-16 @ 12:22:08
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0