Mina stjärnor!

Igår när Vincent var på dagis så lämnade jag Charlie hemma med Robban o åkte iväg till stan o sen ut till Ingelsta, hela 3 timmar fick jag gå o strosa själv i affärerna. Lite nytt blev det, till barnen såklart :)
Vincent fick en ny vinter jacka o en mössa, från Babyland.
Charlie fick en vindoverall från Kappahl o en likadan mössa som Vincent fast en grön. Jag förstår inte varför jag inte hade en sån overall till Vincent när han var liten, så himla smidigt i stället för byxor o jacka när dom är så små.
Vi var ute o provade nya overallen, det gick jätte bra o krypa i den :)

Kommentarer
Postat av: moster cathrine

guud så fint! bra shopping där mamma. mössorna va coooola hehe*

2011-09-16 @ 13:46:42
Postat av: Belinda

Så söta dom är i sina nya vinterkläder:) Skulle vi ses på tisdag? Trevlig helg, kram

2011-09-16 @ 18:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0