Söndag

Jag o Vincent myser i soffan medans brorsan o pappa sover. Syrrorna/mostrarna Julia o Emilia har precis åkt hem, dom sov här inatt. Det var full fart från att dom kom tills Vincent o Emilia somnade i soffan kl 23, Vincent är lite trött idag :)
Ännu en grå o tråkig dag, det skulle lika gärna kunna komma lite snö nu då blir det ju i alla fall lite ljusare ute. Åhh mysigt o gå ut o åka pulka! Då tänker jag en solig 0 gradig dag med massa knarrsnö. Konstigt att jag längtar efter det, jag som inte ens tycker om o vara ute :)

Kommentarer
Postat av: ida

fin du blev i håret.



Vi ses gärna på torsdag. Vill ni komma hem till oss vid 14 tiden?

kram

2011-11-07 @ 11:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0